27 de novembre 2008

Les noticies de l'Agustinet, Cicle Mitjà


3er-A:


El dos d' octubre vaig celebrar el meu aniversari. Jonathan Cerrón.


El 15 d'octubre vaig fer l'aniversari amb els meus amics de la classe. Vaig repartir-los llaminadures i a la classe d'anglès em van cantar ''Happy birthay'' Toni Escribà.


3er-B:

L'Abdelghani va fer l'aniversari i va portar pastissets per a tota la classe.Estaven molt bons!
L'editorial Santillana va portar uns pòsters del cos humà i dels cinc sentits.
A la classe hi ha una alumna nova. Es diu Laia Chamorro i ve de Mataró.
Hem fet un treball d'uns gossets amb ordinador.
L'Andrea va guanyar un premi de descripció.
A l'hora de plàstica hem fet un treball amb fruites seques i plastilina.
Xiao-Pao i Lluís van treure un deu de català. A la classe tenim un rellotge que serveix per saber les hores de memòria.
A l'hora d'Educació Física hem jugat a futbol els xiquets contra les xiquetes. Les xiquetes han guanyat amb l'ajuda del mestre Marc.

Classe de 4t. A 15-10-08.

Durant el mes de octubre el alumnes de 4t. B hem observat el temps i hem apuntat la

temperatura de cada dia en un calendari. Hem vist que ha plogut 9 dies i el dia més fred ha estat el 30 d'octubre. El termòmetre marcava 12º.

Mar Garcia. 4t.B.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada